Friday 27 October 2017

Optionshouse Utvidet Timers Handel


OptionsHouse Review Pros og Cons. This Optionshouse gjennomgang vil dekke grunnleggende om plattformen og prising for individuelle investorer. Jeg åpnet først en Optionshouse-konto for over fem år siden. Plattformen åpnet i 2005 og forstyrret nettbaserte megleromater ved å tilby lav - kostetransaksjoner På det tidspunktet var de fleste nettbaserte meglerne lading 10 eller mer i provisjoner per handel. Noen forsøkte fortsatt å få 40 per handel. Crazy Optionshouse introduserte lave kostnader for mindre enn 5, og satte press på andre nettbaserte meglere for å senke deres avgifter. I 2014 ble Optionshouse fusjonert med tradeMONSTER Dette tillot Optionshouse å utvide varemerket og utvide antall tilgjengelige tjenester. I 2016 ble Optionshouse kjøpt av ETRADE for 725 millioner. Merkene opererer fortsatt separat, men den nye handelsplattformen er mer robust med nye flere nye funksjoner blir lagt til som et resultat, optionshouse har blitt oppkalt av barron s som den beste opsjons trading plattform for noen år på rad så urene. Opptakshusavgifter. Dette fortsetter å være salgsargumentet for Optionshouse, og den primære grunnen til at jeg valgte å bruke dem i utgangspunktet. Avgifter er fortsatt skitt billig her sammenlignet med andre meglerfirmaer. Som du kan se fra diagrammet ovenfor, her er de vanlige gebyrene for trading. Stocks og ETFs 4 95 flat rate per trade. Multual midler 9 95 flat rate per trade. Futures 1 50 per kontrakt. Optjoner 0 50 per kontrakt 4 95 base rate. In tillegg er det ingen ekte Avgifter knyttet til å ha en konto, og du trenger ikke å opprettholde en minimumsbalanse Hvis du trenger en megler for å bistå med handler, er det 25 ekstra gebyrer. Opptakshus gjennomgang Pros. Robust plattform for fremtidige alternativer Handel, avbryt eller endre bestillinger med ett klikk. Fri DRIPs Utbytte Reinvestering Du kan automatisk reinvestere utbytte på alle aksjer og midler gratis. Dette er en veldig fin funksjon. Laveste minimumsinnskudd Det koster bare 1000 for å åpne en standard OptionsHouse-konto. Gratis virtuell handelskonto Når du først Åpne en konto, du kan velge å finansiere en virtuell konto. Ja, det er som monopolpenger, og du kan bruke det uansett. Det er ikke veldig nyttig, men jeg trodde det var bra trening før jeg hadde noen virkelige penger til å investere. Kundeservice Noen har rapportert gode resultater med telefonstøttetjenesten, og representanten i den andre enden visste faktisk nok til å være nyttig. E-post og nettprat kan være kjedelig, noe som synes å være tilfelle hvor som helst i disse dager. Totalt er de tilgjengelige for å snakke Hvis du trenger hjelp med noe, men noen lesere har nevnt lange ventetider. Massevis av kontovalg Individuelle, felles, bedrifts, tradisjonelle IRA, Roth IRA, SEP IRA, UTMA, UGMA, Trusts, Partnerships, Investment Clubs og Educational IRAs er alle tilgjengelige. Free Streaming Quotes Dette er ikke banebrytende, men noen meglere tar betalt for det. Platform Brukbarhet Jeg finner plattformen ganske enkelt å navigere og bruke Det er ikke vanskelig å søke, gjøre en handel, etc. La kostnad som jeg allerede ment ionisert, Optionshouse er fortsatt den laveste priset brokerage. Optionshouse Review Cons. Limited etter timers handel Noen meglerhandel tillater handel til 8:00 Eastern Optionshouse tillater handel før 17:00 Eastern. Research and Charts Informasjonen tilgjengelig for investor er begrenset på Optionshouse. Funding Period Hvis du overfør penger til meglerkontoen, overføringen tar vanligvis 3 virkedag Folk elsker å klage på dette, men det er standard for finansielle transaksjoner, og du bør ikke forvente umiddelbare handler. Mutual Funds Fondforretninger er dyre, og det er et begrenset antall Ubegrenset aksjefond tilgjengelig. Utover det, må alle fondstransaksjoner gjøres over telefon. Hvis du vil bytte fond, åpne en konto hos Vanguard gratis. Tilbud om aksjer Hvis en aksje handler under 2 00 per aksje, må du legg til ytterligere 005 per aksje på trade. Optionshouse Review Summary. If du vil kjøpe noen individuelle aksjer eller ETFer for porteføljen din, Optionshouse i s er sannsynligvis det billigste alternativet. De tilbyr en god service for prisingen. Ikke perfekt, og ikke en engangsbutikk for meg, men en god meglerplattform for å ha og bruke. RightHost tilbyr OptionsHouse en begrenset tidsavtale til våre lesere gratis handler i de første 60 dagene etter finansiering og åpne en konto. Hvis du er interessert, ta en OptionsHouse-konto for å motta ditt gratis 60-dagers tilbud. Hva er det du tar på min Optionshouse vurdering Har du brukt tjenesten. så langt som jeg vet, de gjør en marginal konto som standard, men ikke sjekke credit. because hva skjer hvis du ikke har 25 av dagens handelskjøp, vil det gi deg et marginanrop, og enten tvinger du til likvidere eller selge dine eiendeler. forteller deg hvor mye margin du har. Typisk midler tar 3 virkedager til å selge og returnere til en handelsstatus. Så de lar deg låne det beløpet i middels while. but du trenger fortsatt 25 av kostnaden. men det er ikke en ekte kredittkonto. unnlatt du gjør full tid, eller en kort trading account. the n de kan veldig godt gjøre en kreditt check. so langt det virker som de bare vil at du skal gå inn i så mye gjeld som mulig. Jeg har sett steder tilbyr opptil 5 millioner i margin linjer. Men kort handel, er veien å gå i et negativt marked. Du kan få megleren å låne deg 100 aksjer 10 hver, og når du vet at de vil bli 7 50 senere, vil du videreselge de samme aksjene tilbake til megleren og lomme 250buks per transaksjon. Fordi det ikke er deres aksjer either. the aksjer er i limbo vanligvis, hvordan jeg ser det. if ingen kjøper dem, de er fortsatt there. but det du gjør er å låne dem for en kort time. but hvis aksjen går opp, mister du store. and de vil kreve de samme aksjene til en høyere pris, noe som betyr at du spiser det. men det er et kort forhold på yahoo finance, i mine aksjekolonner har jeg kort forholdet. typisk hvis det er så kortt, betyr det at det er mye action. short selger øker volum og likviditet. men alt det er en annen historie. Du kan gjøre alt dette og mer på valg huset. Jeg op inngikk begge kontoene hos TD ameritrade og OH, men hvis jeg har et handelsspørsmål, bruker jeg vanligvis TD ameritrade-plattformen, da de sender e-post samme dag, og svarer på at jeg har sett opsjonshuset ta 3-4 uker for å svare på et spørsmål. ville ikke anbefale det til en ny nybegynner med ikke mye penger Alternativer hus tilbyr null utdanning Så for erfarne handelsmenn eller i det minste folk som har en liten opplevelse, er det bra på grunn av lave avgifter jeg elsker alternativhus og vil anbefale det til noen med erfaring Men jeg vil anbefale å bruke et firma som Scottrade eller TD Ameritrade for et år først og se og lese alle deres pedagogiske materialer, selv gå ned og møte med megleren og ta i kontortimer gratis. Valget av megler bør baseres på gebyrer, siden de alle gir samme tjeneste handel med verdipapirer. Det finnes endeløse mengder pedagogisk materiale på nettet, tilgjengelig gratis. Takk Jacob, jeg hadde en TradeMonster-konto, som ble kjøpt av OptionsHouse, men bare overført kontoen til Motif At Motif, kan du handle 2-30 aksjer om gangen til 10, men kan også handle 1 aksje for 4 95, samme som OptionsHouse, tror jeg. I tillegg til billige opsjons kontrakter som jeg ikke bry meg fordi jeg ikke t forstå og utbytte reinvestering på optionshouse, hva er fordelene med å ha en konto med et sted som OptionsHouse over Motif Motif er utviklet for investorer med ideer og årsaker, men kunne ikke det også fungere for en fyr som bare vil ha virkelig billige handler Hva ville være kult å se er en forbedring vs Wealthfront gjennomgang og en Motiv vs rabatt meglere vurdering hvis du følte tilbøyelig Siden de alle fikk glødende vurderinger, og siden jeg har en fornemmelse som for meg Wealthfront og Motif slå Betreff og rabatt meglere hendene ned, jeg m har det vanskelig å ekstrapolere om man er bedre for noen mennesker og den andre bedre for andre, eller om OptionsHouse bare ser attraktiv ut i forhold til 10-20 per handelsfolk som ikke vet om Motif s pos takk Hei Jacob, jeg er ganske ny her i optionshouse Jeg har nylig åpnet en ny acct, men kan ikke finne overføringsfanen, jeg planlegger å overføre penger ved å bruke kabeloverføring via bankaktt, men jeg har det vanskelig å finne det , så hvis du kan hjelpe meg ut som ville være bra, takk. Kundeservice er ikke bra. Men bortsett fra det, liker jeg optionshouse, jeg er glad jeg gikk med dem. Jeg elsker handelsplattformen, og veiledningene er veldig gode. Men hvis du har problemer med kontoen din gjør deg klar for hodepine med dårlig kundeservice Jeg registrerte meg for 2 uker siden og kan fortsatt ikke handle, men jeg har fortsatt ikke noe jeg har gjort alt de har spurt av meg også. Jeg beklager å høre om problemer du har, har jeg ikke hørt mange historier om 2 ukers forsinkelser, så jeg lurer på hva som akkurat har blitt blandet med kontoen din. Vil du anbefale Optionshouse til noen nye, med si rundt 1-2k å investere Det er så mange alternativer der ute at det kan være overveldende etter mon ths å se deg rundt, fortsetter jeg å komme tilbake til Optionshouse. Jeg vil også sette opp en Vanguard SP 500 ETF, så det ville være best å åpne to forskjellige kontoer. En med OH og en med Vanguard. Også en kontoen er åpen må jeg investere umiddelbart eller kan jeg se deg rundt og bli kjent med nettstedet først, jeg er bare stor på å ta meg tid, men gjør ting riktig, takk for eventuelle innspill. Hvis du vil kjøpe en individuell aksje eller ETF, er Optionshouse et godt alternativ og den billigste meglerhuset fast Du kan også åpne opp en konto hos Vanguard for deres spesifikke ETFs. Faktisk, det er det jeg har gjort, jeg har kontoer hos begge firmaer. Du kan også ta deg tid og se deg. Lykke til. OpptakHouse er et raskt voksende finansielt selskap og støttes av global vekstinvestor General Atlantic OptionsHouse er et dynamisk, vekstorientert firma med en prisvinnende plattform, førsteklasses service og pedagogiske ressurser. Oppdragshus ble grunnlagt i 2005 og er dedikert til å tilby aktive forhandlere med uovertruffen verdi gjennom våre konkurransedyktige lave priser, hastighet på plattform og utførelse og premiumprodukter Våre lave priser, kombinert med profesjonell nivåteknologi, gjør OptionsHouse unike i online meglerindustrien. Den eksepsjonelle verdien har ikke gått ubemerket OptionsHouse tjener konsekvent høye rangeringer fra Barron s, en ledende bransjelærer, i sin prestisjefylte årlige gjennomgang av nettbaserte meglere. I tillegg har OptionsHouse opplevd en periode med enestående vekst fra handelsfolk på utkikk etter en stor verdi for deres online-handel. Hjelpefulle Linker Lagre alle online meglerhandel. Real-Time etter timer før - Market News. Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Default Setting. Vær oppmerksom på at når du har valgt ditt valg, vil det gjelde for alle fremtidige besøk til Hvis du når som helst er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost. Vennligst bekreft valget ditt. Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote-søk. Dette vil nå være standardmålssiden din, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene. Er du sikker på at du vil endre innstillingene. Slå av ad blokkering eller oppdatere innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert, slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du kommer til å forvente fra oss. Apple Inc AAPL etter timer Trading. Real-Time Etter Timer Pre-Market News. Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Default Setting. Vær oppmerksom på at når du har valgt ditt valg, vil det gjelde for alle fremtidige besøk til Hvis du når som helst er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, vær så snill velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost. Bekreft ditt valg. Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Sear ch Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene. Slå av din annonseblokker eller oppdater innstillingene for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert, så at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du kommer til å forvente fra oss.

No comments:

Post a Comment