Thursday 12 October 2017

Gratis Alternativer Trading Journal Regneark


Excel Spreadsheets. These er gratis Microsoft Excel regneark for alle å bruke og manipulere for din personlige økonomi. Hvis du ser en feil eller et forslag til hvordan mine maler kan forbedres, gi meg beskjed og jeg vil oppdatere dem hvis jeg er enig med deg jeg kan fortelle deg hvordan lage et nytt design med excel-formler for å passe meglerens provisjoner hvis du trenger hjelp Hvis du bruker en av disse og ønsker å takke meg med en donasjon, kan du bruke denne knappen og min e-postadresse. Excel regneark er min månedlige visning av gevinster pluss industrien sammenbrudd av beholdninger sammen med min fortjeneste eller tap tallies per aksje Jeg bruker Yahoo for all informasjon om næringer og sub-industries. I finner det viktig som en del av min handelsmann s journal for å spore hvor jeg Jeg er ikke bare på lager, men også hvordan hver opsjonshandel flyter. Noen posisjoner kan ta seks måneder eller mer fra start til slutt og uten å spore hver handel fra å selge putter og deretter ha aksjen tildelt meg og til slutt å selge Jeg har tatt et overdekket anrop på det, og jeg syntes det var for lett å miste sporet med hvor jeg var. Samtidig er det å se på toppen av mitt månedlige fremskritt at det er det store bildet som betyr noe Å miste penger på ett alternativ handel betyr ikke at jeg er i det hele tatt Jeg finner dette regnearket et av mine beste verktøy for å kontrollere følelsesmessige svingninger vi alle føler i å jobbe aksjemarkedet Å ha bransjens sammenbrudd inkludert i samme visning holder meg også fra å laste opp til tung i en industrien, uansett hvor sterkt jeg er på. RETURN ON INVESTMENT NAKED PUTS. Vedlagte Excel-regnearket hjelper meg når jeg skriver nakne putter. Jeg vurderer hvert alternativ ved hjelp av premie, streik, antall kontrakter og gjenstående tid for å bestemme hva min Return on Investment Avkastning vil bli Ved analyse av hver opsjonskontrakt, sammenligner jeg hvilken streik og premie som er det beste valget for meg. Hvis den underliggende aksjen er svært volatil, kan jeg lett se at salget setter godt ut av pengene, gir en retur py med for redusert risiko Hvis det underliggende lageret ikke er veldig volatilt, kan jeg lett se at jeg må hoppe over det og flytte til et annet lager for gjennomgang. Når jeg har bestemt meg lager og streik, kan jeg prøve ulike priser der jeg skal sette Min grense for premien som vil tjene meg avkastningen jeg søker etter Hvert av disse trinnene, har blitt automatisk for meg, og jeg kan bla gjennom et halvt dusin valg på mindre enn et minutt for å gjøre en gjennomtenkt beslutning. Dette regnearket har fortsatt en haug med tidligere alternativ vurderinger der som eksempler på hva jeg har gjort. RETURN ON INVESTMENT COVERED CALLS. I bruker vedlagt Excel regneark for å hjelpe meg når du skriver dekket samtaler Jeg bruker det mye som regnearket ovenfor, men for dekket samtaler i stedet Av på Excel Spreadsheets. TradeBench er en online trading journal handel planlegging og penger styringsverktøy Vi gir en strukturert tilnærming til handel som kan brukes av begge dag handelsfolk swing handelsmenn og mellomlang og lang sikt handelsfolk. Godt spørsmål Vi ve forklarer legger det nærmere i detalj på denne siden. Vi optimaliserer og test TradeBench for enheter med en skjermoppløsning på 1280x768 piksler eller høyere, som inkluderer nesten alle nyere tabletter som kjører Android og Apple iOS, for eksempel iPad Air eller Mini Retina. Du kan bruke de fleste av TradeBench nettside verktøy på din mobiltelefon eller andre eldre tabletter, selv om vi ikke støtter det offisielt. Det er ingen app å laste ned, bare åpne i nettleseren på enheten. TradeBench støtter aksjer, futures, forex og CFDs Vi gjør ikke støttealternativer og binære alternativer - og som de ikke ofte blir bedt om, og en stor oppgave å implementere støtte for, har vi ingen planer for det, selv om du sikkert kunne bruke TradeBench til retningsrettede opsjonshandler, men ikke for straddles, strangles, spreads osv..Vi har levende eller forsinket data for de fleste instrumenter, men hvis et instrument ikke kan sees opp, kan du fortsatt skrive det inn og få det meste av fordelene ved å bruke TradeBench Hvis et instrument ikke kan sees opp, vår syst em vil bruke inngangsprisen din i stedet for nåværende mark-til-markedspris for åpne handler PL-beregninger og - selvfølgelig - dine faktiske inngangs - og utgangspriser for lukkede bransjer. Så hvis det finnes et instrument du ikke kan slå opp, bare skriv det likevel som det vil bli støttet på denne måten. TradeBench er ikke megler spesifikk, noe som betyr at vi støtter alle meglere over hele verden. Du kan bruke TradeBench til ekte handel og papertrading ved å legge til noen ekte megler s du bruker og så mange fiktive PaperTrade meglere som du liker. Papertrade meglere behandles hver for seg fra dine virkelige meglere, men de samme risikoinnstillingene blir brukt på begge typer kontoer for å gjøre papertrading så realistisk som mulig. Med andre ord samme risikoinnstillinger gjelder for både reell handel og papertrading, men ikke forstyrre hverandre. Ja, du kan laste ned dataene for lukket handel som en fil for å beholde en lokal backup eller bruke dataene i et regneark hvis du vil gjøre beregninger ikke tilgjengelige i TradeBench. Dine data i TradeBench er deg r data Vi kan få tilgang til dataene for å hjelpe deg med å feilsøke, men vil bare gjøre det hvis du tillater oss og ber oss om å gjøre det. Deling Hvis du vil, kan du dele dataene dine, dvs. handler og eller handelsdokumenter, med venner, en trading coach eller noen andre, men som standard er dataene dine private, slik at du aktivt må velge å dele den før den deles med noen. Vi tar sikkerhet veldig alvorlig og kontinuerlig søker anstrengelser for å få det sikreste oppsettet mulig. Dette inkluderer løpende kode revisjoner , sikkerhetstester, bruk av CloudFlare-beskyttelse osv. TradeBench er vert på faste servere som kjører på infrastruktur med en oversikt over ekstremt høy sikkerhet og tilgjengelighet. Vi har en gjennomsnittlig oppetid per måned på over 99,9 og selvfølgelig kontinuerlige og sikre sikkerhetskopier. Hvis du Ønsker du, kan du også enkelt eksportere dine lukkede handeldata fra TradeBench til datamaskinen din for å holde en lokal backup. Vennligst kontakt oss, og vi vil gjøre vårt beste for å svare på ditt spørsmål. Hent en personlig opsjonshandelsjournal. n fra hver opsjon Trade. Option Trading Tip 4 - Holde en personlig valg Trading Journal - kan være den mest utfordrende av de fire tipsene, fordi det på en måte krever det mest disiplin. En personlig handel journal virkelig Ugh. Det er ganske mye hva min egen reaksjon pleide å være, gjør meg ikke galt - jeg har alltid hatt gode poster når det gjaldt detaljene i mine individuelle handler og mine personlige regneark var en glede å skape og en stolthet. Men det jeg alltid motstod, var å sette sammen med omfattende notater knyttet til handelen - for eksempel min begrunnelse for å starte handel, hva denne prisen, hvorfor utløpsdato, hva mine bekymringer var, hvilke tilpasninger ville jeg vurdere om den underliggende aksjen gjorde dette eller det, og eventuelle annet antall faktorer og hensyn som var relevant for hver bestemt handel. Hvorfor jeg begynte å holde en opsjonshandelsavtale. På en måte snublet jeg på kraften og fordelene ved å opprettholde en handelsdagbok da jeg begynte å dele d Etiketter av mine personlige handler på ukentlig basis med Leveraged Investing Community. Det er en ting for meg å fortælle deg alt jeg vet om å bruke alternativer for å skaffe bedrifter av høy kvalitet til sterkt nedsatte priser, eller for å generere høy avkastning på lavrisiko aksjer . Men det er en annen ting helt hvis jeg viser deg hva jeg snakker om med nåværende virkelige verden eksempler. Å vise mitt eget alternativ trading journal har vært veldig bra - for ikke å nevne populære - undervisning verktøy og fordel av Leveraged Investing Club. Fordi medlemmer av Leveraged Investing Club kan ikke bare se over skulderen min og se hvordan jeg implementerer prinsippene for Leveraged Investering. Men de kan også lære av mine feil når jeg noen ganger unnlater å følge mitt eget råd fra tid til annen. Fordeler med en Trading Journal. Hva jeg fant mest overraskende var at dette læringsverktøyet som var utviklet for å hjelpe andre handelsfolk med sine egne resultater, faktisk gjorde meg til en bedre handelsmann og investor. Og jo raskere å begynne å holde detaljerte poster, notater og andre tanker om hver enkelt av dine egne handler, jo raskere vil du oppdage det samme for deg selv. Du vil bli en bedre handelsmann og investor fordi du vil være en dypere handelsmann og investor. Trading AND Investing. Målet med Leveraged Investing er å ta de beste egenskapene til trading og investere og kombinere dem til en strukturelt fordelaktig tilnærming eller metode for å bygge reell og varig rikdom på aksjemarkedet i en akselerert sats. Handlingen med å artikulere dine tanker vil ikke bare avklare de tankene - Det vil også føre til dypere innsikt og epiphanies du ellers aldri ville ha opplevd. Å lage din egen opsjonshandel Journal. Hvordan går du med å opprette og vedlikeholde din egen personlige handelsdagbok er helt opp til deg selvfølgelig Du bør tilpasse det slik at det er behagelig og fungerer for deg Og det kan være så enkelt eller så forseggjort som du foretrekker.

No comments:

Post a Comment