Friday 10 November 2017

Forex Trading Universitet Ll Cool J


Forex Trading Regler Aldri risikere mer enn 2 per handel. Aldri risikere mer enn 2 per handel Dette er den vanligste - og likevel den mest krenkende - regel i handel og går langt for å forklare hvorfor de fleste handelsmenn mister penger. Handelsbøker er fulle med historier om handelsmenn som mister en, to, enda fem års fortjeneste i en enkelt handel, har gått forferdelig feil. Dette er den viktigste grunnen til at 2-stop-loss-regelen aldri kan brytes. Uansett hvor sikker den næringsdrivende kan være om et bestemt utfall markedet, som den kjente økonomen John Maynard Keynes sa, kan være irrasjonell langt lenger, slik at du kan forbli løsemiddel. For mer om stoppfall, lest artikkelen Stop Loss Order - Pass på at du bruker den. Svinging for gjerdet De fleste handlende begynne sine handels karriere, enten bevisst eller ubevisst, ved å visualisere The Big One - den ene handel som vil gjøre dem millioner og tillate dem å pensjonere unge og leve bekymringsløse for resten av livet. I FX er denne fantasien videre r styrket av folklore av markedene Hvem kan glemme tiden George Soros brøt Bank of England ved å kortslutte pundet og gikk bort med en kul 1 milliard fortjeneste på en enkelt dag Men den kolde harde sannheten i markedene er at i stedet for å vinne The Big One, de fleste handelsfolk faller offer for et enkelt katastrofalt tap som slår dem ut av spillet for alltid. For å lære mer om George Soros og andre flotte investorer, les den største investorens opplæring. Store tap, som det følgende tabellen viser, er ekstremt vanskelig å overvinne. Antall Equity Loss. Amount of Return nødvendig for å gjenopprette til original. Let meg stille deg noen spørsmål. Er du lei av å kjøpe systemer som bare ikke fungerer eller er for kompliserte eller tilpasset til visse markeder. Er du syk av tilbakestesting og sløsing med penger og tid på å prøve alle nye hellige gralindikatorer som kommer ut. Er STRESSEN din gå gjennom taket når du tørker kontoen din ennå igjen. Du ønsker at det var noen måte å snu alt rundt og begynn veien til å tjene konsekvent fortjeneste hver uke. Vårt engasjement. Vårt oppdrag er å hjelpe tusenvis av handelsmenn over hele verden lykkes i å handle og tjene penger samtidig som du reduserer risikoen til et minimum. Du vil bli vellykket og din binære opsjonskonto vil vokse og du vil tjene en betydelig inntekt så lenge du følger systemet vårt riktig. Dette systemet kan brukes av nybegynnere og fagfolk. Det krever svært liten innsats fordi de profesjonelle handelsfolkene skal gjøre arbeidet for deg. Alt du gjør er å plassere handelen når de leverer det til deg og se dine penger vokse. Det er så enkelt. Klikk på bildet nedenfor for å komme i gang. Vil du gå enda lenger? Vi har også noen av de beste binære alternativstrategiene på internett for personer som ønsker å lære og bli profesjonelle handelsmenn og Gjør sin egen handel Ved å bruke binære alternativer strategier er det mulig å øke en s vinnende forhold og generere betydelig fortjeneste. I våre binære alternativer vinnende strategier vi skal lære deg hvordan du kan vinne konsekvent på binære alternativer Vi vil hjelpe deg med å velge den beste binære alternativmegleren og de beste binære alternativene demo tipsene og strategiene gitt av oss, du bør kunne øke vinnende forholdet ditt til et nivå som du vil alltid kunne generere fortjeneste på lang sikt. Vår erfaring har vist flere ganger at hvis du følger visse retningslinjer, vil du enkelt kunne konsekvent generere inntekter i finansiell handel. Vi gir den beste muligheten til suksess Vi deler våre binære alternativer vinnende strategier med deg og lære deg hvordan du kan vinne mesteparten av handlingene dine. Vår undervisning og strategier inkluderer. Les og bruk disse strategiene riktig, og du bør kunne vinne over 80 av tiden du handler. Husk, binær opsjonshandel handler ikke om lykke, det handler om å bruke den riktige strategien. J Smith - Barbados. Trading binære alternativer har virkelig forandret livet mitt Jeg var en husmor med svært lite å gjøre annet enn å banke rundt i huset hele dagen ying ting opp og forberede middag osv. Jeg kom over en annonse av Elite Trading for denne nye typen handel som skulle være mye enklere og enklere enn tradisjonell forex trading jeg så på det, så på noen YouTube-videoer og bestemte meg for å komme i gang heldigvis for meg Jeg ble mentorisert av Elite Trading-gruppen, så jeg kunne unngå alle horrorhistorier som noen mennesker går gjennom. De lærte meg tunnelstrategien og fikk meg den beste megleren ingen svindlere, og jeg har vært i stand til å generere mye penger, Vinnende om lag 80 av mine handler Nå har jeg mye penger og mye mindre stress Det er min historie. M Brathwaithe - USA. Jeg gjorde en veldig modig ting En ting jeg ikke nødvendigvis normalt ville gjøre, eller rådgir andre å gjøre, men en ting som fungerte for meg likevel, jeg var i mitt første år på universitetet, har nettopp avsluttet min første runde med prosjekter, da jeg hørte om binære alternativer og uten å tenke to ganger besluttet å sette noen tusen dollar inn i det. Det hadde alt så lett utI løpet av de neste ukene vil alt forandres for meg, og det var alt takket være meg å finne ut hvordan jeg handler binære alternativer. Heldigvis er dette en positiv vurdering og ikke en skrekkhistorie. Jeg taper ikke pengene mine, jeg fikk ikke hekta og blåse alt jeg har jeg imidlertid lært å handle binære alternativer lønnsomt på grunn av Elite Trading-gruppen og klarte å betale de to første årene på universitetet, levekostnadene og alt, om lag to måneder med ganske intens handel. Hvor kult er det. T Grenfield - London. Jeg oppdaget binære alternativer for omtrent ni måneder siden, mens jeg søkte på nettet for alternative måter å tjene penger på. Jeg regner aldri med at handel kan muligens være et levedyktig alternativ for meg, men det er det store med binære alternativer, de har greid å forenkle handelen, slik at selv noen som meg uten grunn overhodet i økonomi kan handle og tjene penger hjemmefra Det er ikke lett, ikke ta feil, og du må jobbe hardt for å få tak i handelsplattformen form og utdanne deg selv hele tiden om hva som foregår i markedene, men med hardt arbeid og utholdenhet kan du lykkes med å handle binære alternativer og tjene penger på det. Jeg begynte å gjøre denne tingen deltid, bare noen få timer om dagen etter jobb jeg var veldig konservativ først ved å plassere mange svært små handler for å se hvor godt jeg kunne klare min relativt slanke risikokapital i min trading konto. Etter hvert ble jeg bedre på det og mer trygg på å bruke plattformen og overskuddet begynte å øke. Det er egentlig ingenting liker det, og så nå, 9 måneder senere, har jeg lagt inn min varsel på jobben og planlegger å gjøre dette heltid en stund, se hvor langt jeg kan ta det, noe som jeg ser fra, vil være veldig veldig Lang vei Hittil har det vært min tilfluktssted fra rotterløpet. Det har vært en enormt givende opplevelse. GENERELL RISIKO ADVARSEL HANDEL I BINÆRE OPPLYSNINGER BOLER EN HØY NIVÅ AV RISIKO OG KAN RESULTERE I TAP AV ALLE INVESTERINGEN DERES SOM, BINÆRE OPTIONS MAY IKKE GODKJENT RIATE FOR ALLE INVESTORER DER SKAL IKKE INVESTERE PENGER SOM DU IKKE KAN FORSIKTE TIL Å TAPE FØR DET TJENESTERES TIL HANDEL, SKAL DU VÆRE AWARE AV ALLE RISIKOENE I BINÆRFORHANDLINGER OG HANDLEVISNING FRA EN UANSIKT OG EGENSKAPLIG LISENSIERT FINANSIELL ADVISOR UNDER INGEN OMSTENDIGHETER, SKAL VI HAVE ANSVAR FOR ENHVER PERSON ELLER ENHET FOR ET HELL ELLER DEL SOM FORRETES AV, SOM FØLGER AV, ELLER VEDRØRENDE ENHVER TRANSAKSJONER MELDIGER MED BINÆRFORSLAG ELLER B DIREKTE, INDIREKTE, SÆRLIGE, FØLGENDE ELLER TILFELDIGE SKADER HVORFOR. Obligatorisk Ansvarsfraskrivelse - Commodity Futures Trading Commission Fremtid og opsjonshandel har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Don t handle med penger du kan ikke ha råd til å miste Dette er verken en oppfordring eller et tilbud om å kjøpe Selg futures, aksjer eller alternativer på samme Ingen representasjon er sint e at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som er diskutert på dette nettstedet. Tidligere resultater i et hvilket som helst handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. CFTC RULE 4 41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER UTEN EN FAKTISK PRESTASJONSOPPTAK, SIMULERTE RESULTATER ER IKKE REPRESENTERER FAKTISK HANDEL, OG SOM HANDLINGER IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAFTET FOR Å BEGRENSET, HVIS NÅR AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM MANGLENDE LIKVIDITETSIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGT OGSÅ FUNGERES FAKTISKT AT DE ER DESIGNERT MED HENSYN TIL HINDSIGHT, ER INGEN REPRESENTASJON SOM GJORT AT EN ANSAK VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP LIKNIG TIL DINE SHOWN. NO REPRESENTASJON GJELDES AT EN ANSVARS KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTATER ELLER TAP LIKKER SOM DISKUSSERT PÅ DETTE STEDET, STØTTE OG TEKSTER VÅRE KURSER, PRODUKTER OG TJENESTER SKAL BRUKES SOM LØSNINGSMIDLER KUN OG SKAL IKKE BRUKES TIL INVESTERING AV REAL PENGER Dersom du bestemmer deg for å investere i reelle penger, bør alle handelsavgjørelser være din egen. Copyright 2015.Elite Trading har det beste binære alternativet syst em for å hjelpe deg å lykkes. Lag en trend trading metodikk som har seksten sammenhengende måneder med å vinne handler TACTICAL FX TREND TRADING STRATEGIER Trinn for trinn Trend Etter Strategier av en full-time Forex Trader. med Vic Noble og Kelvin Thornley. Som en personlig FX-coach, har jeg det unike privilegiet å møte og jobbe med fantastiske handelsmenn. Jeg er stadig i ærefrykt for de individer som har tatt enkle ideer og konsepter for å skape utrolige, langsiktige resultater. I slutten av 2009 mottok jeg en e-post fra en av Mine studenter - Kelvin Thornley som hadde tatt et par kurs fra meg nesten 2 år tidligere, fortalte Kelvin at han ikke hadde hatt en eneste miste måned for handel i et år. Det har nå vært over 17 påfølgende vinnermåneder. Vel, det fikk min oppmerksomhet Jeg kontaktet ham umiddelbart for å finne ut mer. Åpenbart var jeg veldig nysgjerrig på å se hva det var han hadde gjort med informasjonen han lærte fra meg. Du ser, alle får samme informasjon, men resten ults forskjellig sterkt Hvorfor er det Hva gjorde stor forskjell for ham Unødvendig å si, jeg hadde mange spørsmål så jeg intervjuet Kelvin Du kan huske dette intervjuet, men hvis du savnet det, kan du høre det her. Etter intervjuet, jeg, som mange av dere, ønsket å vite mer om Kelvins tilnærming. Så spurte jeg Kevin om han ville være snill nok til å sette sine strategier i ord og gjøre dem tilgjengelige for andre. Heldigvis var Kelvin mer enn glade for å dele sin systematiske tilnærming med oss. Å jobbe med Kelvin for å sette kurset sammen med ham har vært en unik opplevelse for meg av flere grunner. Først er Kelvin den mest upretensielle personen du noensinne vil møte. Han har en veldig enkel måte om ham. Hans handelsmetode er like enkelt. Som mange handelsmenn, Kelvin handler på nivåer av støtte motstand, men han har en unik måte å kvalifisere og filtrere valutapar på hver handelsdag. Han lærte denne teknikken fra en bankhandlervenn som jobber hos en stor verdensbank. Her er hva du gjør Du kan forvente fra dette kurset. En detaljert tilnærming til Kelvins daglige handelsplan. I tillegg til dette har vi noen andre ting vi skal ta med kurset. Eksempelhandler vil fortsette å bli innspilt og lastet opp til onlineversjonen av Kurset, for de neste månedene Dette vil sikre at metoden gjennom meget gjentakelse blir veldig klar og enkel å implementere. Mitt kurs på Support Resistance vil bli inkludert i dette kurset. Dette kurset hadde stor effekt på Kelvins handel . En gratis oppfølging webinar på om en måned s tid, hvor Kelvin og jeg vil være på linje med deg for å svare på eventuelle spørsmål du måtte ha Dette Q og et webinar vil bli registrert, og vi vil legge det til online versjonen. En annen interessant Fakta du vil høre om Kelvin er hans gode forståelse av odds og sannsynligheter. I en alder av bare 13 år lærte Kelvin om hesteveddeløp fra en av de mest suksessfulle spillerne av tiden han tok Kelvin under vingen og lærte ham noen verdisaker le leksjoner som var en nøkkelfaktor for å forme Kelvins suksess. Til denne dag, klarer Kelvin seg fortsatt på hesteveddeløp. Du vil høre Kelvin snakke om denne personen som mentoriserte ham, så vel som andre som hadde stor innflytelse på ham. Det er kult historien, og jeg tror du virkelig vil elske det. Kelvin s tilnærming flatt ut arbeider Jeg håper du vil dra nytte av denne sjeldne muligheten til å lære av noen som har bevist utover en skygge av tvil om at det er mulig å oppnå konsekvent lønnsomhet ved å søke enkle og tidstestede teknikker. Vik Noble - Personal FX Coaching. For enkelhets skyld aksepterer vi. Jeg kjøpte ditt FX Trend Trading kurs for en uke siden, og jeg vil takke deg og Kelvin for å sette kurset sammen. Jeg har allerede implementert strategien i min Demo-konto, og det er bra. Takk igjen, Raymundo Vic, jeg bestilte akkurat dette kurset i kveld om 940 og fikk bekreftelseslink tilbake på 9 47 Jeg har glede meg til dette kurset som kommer ut som jeg husker deg du nevner det var i verkene jeg lyttet til intervjuet du gjorde med Kelvin flere måneder tilbake, og var veldig interessert i hvordan han oppnådde en så god oversikt. Bare brukt de siste 2 timene til å lytte og se på videoen og er veldig imponert over alt . Den beste måten å beskrive dette på er WOW. Jeg gleder meg til å begynne å handle med sin metodologi på egen hånd. Jeg føler meg slik informasjon og de andre Forexmentor kursene jeg har bestilt for å forbedre og bedre min handelsferdigheter og kunnskap er ikke en kostnad, men en nødvendig investering i min handelsvirksomhet deltok jeg i det dyre handelsuniversitetet for prøving og feilsøking ved brann for lenge, men var bare for sta til å slutte som jeg visste at det måtte være en måte å lykkes i dette. Bare vil takke deg og Kelvin for å sette sammen dette kurset og ha full tillit, vil det betale seg for seg selv i første handelen som brukes på. Mike Davy del 1 Gode nyheter, jeg kjøpte nettopp Kelvin s metodikk fra og jeg bruker allerede d det og gjort fortjeneste av det Se på GBP USD i dag, daglig kjører linjen på Bollinger Band, timen var overkjøpt på Stokastisk, og støtte og fibr punkt fra siste lav til høy på timeliste 38 2 gi eller ta et par pips flott retracement pkt 1 4855 område kom inn på 1 4860 w 25 pip stop loss For øyeblikket tok halv av på 1 4900 og holder den andre halvdelen og flyttet opp mitt stoppet tap, så jeg kan ikke miste takk for å tilby disse metodene, det s utrolig beste hilsen. del 2 Bare for å gi deg beskjed, hadde jeg en annen vinner på USD CHF i går kveld. USD CHF kjører bollinger-bandet til ulemper på det daglige diagrammet, så etter en perfekt retracement-punkt 4 timer og timediagrammer og 1 062 grenseordre var det fra det høye og det lave i går 38 2 retracement det punktet var også nært til en daglig sentral pivot også Fikk inn på 1 1062 w 25 pip stopp og lukket ut halv på 1 1024 1 1020 tidligere støtte, og den andre halvdelen ved 1 1000 pivot på 1 0995 Også flyttet mitt stoppfall tilsvarende denne metoden ROCKS. Hi Vic, Dette er et lite notat for å fortelle deg at jeg finner Kevin s metodikk å være en av de mest enkle, men svært kraftige og også veldig egnet til folk som meg som fortsatt har en nattkveld jeg plukket en veldig god handel på USDCAD-paret i går ved å bruke hans tilnærming. Jeg var sikker på å ta denne handelen og kjøpte paret på 10479 og begrenset ut for 110 pips med et stoppfall av 30 pips Jeg brukte en grenseordre fordi jeg gikk i seng og kunne ikke klarer det riktig Hadde jeg vært våken kunne jeg ha litt mer, men jeg er veldig glad fordi markedet ga meg det jeg hadde forventet Vic, vennligst la Kevin vite at han har en veldig, veldig, veldig glad bruker av sitt system som finner trading å være enkel hvis man har tålmodighet og disiplin for å vente på EDGE å leke ut. Ha en fantastisk dag. Dr Dre tidlig liv og utdanning. Før han var Dr Dre, var han Andre Romelle Young Han ble født i Compton, California i februar 18, 1965 Hans far Theodore sang i en amatørgruppe kalt Romellene. Hans mor Verna var fortsatt i videregående skole. Min mor ble gravid med meg i en alder av femten Dette var 64, og uhørt på den tiden, ville Dre senere forholde seg. Theodore og Verna giftet seg i 1964, men skiltes i 1968, til slutt skilte seg i 1972 Verna giftet Curtis Crayon, og de hadde tre barn sammen, Jerome, Tyree og Shameka Midt i den skiftende familiebakgrunnen, musikk var en konstant tilstedeværelse, og det transfiserte Dre i en tidlig alder. Jeg har sett på bilder som moren min har av meg, fra da jeg var fire år gammel på platen jeg var der, og han kom opp for å spille opptegnene, sa han i et senere intervju at jeg var avlet for å gjøre det jeg gjør Jeg har vært i musikk, og lyttet til musikk og kritisert det, hele livet mitt var et relativt trygt middelklasseområde på 1960-tallet, og musikk var en stor del av det daglige livet. Alle i mitt nabolag elsket musikk jeg kunne hoppe bak gjerdet og være i parken der det var ghettoblaster overalt, ville Dre si. Men Compton endret Flere mellom - og arbeidsklassefamilier flyttet ut av området etter 1965 Watts Riots Oppløpene så at 4000 medlemmer av California Army National Guard ble kalt inn for å kvile urolighetene, men ikke før 34 mennesker hadde dødd og mer enn 40 millioner i eiendomskader hadde blitt påført. Da Dre var i skolen var gjengevolden hyppig nok at han overførte seg til den tryggere forstadsområdet Roosevelt Junior High School Derfra deltok Dre på noen høyskoler før han søkte på et læreprogram på Northrop Aviation Company. Mens i videregående skole, giftet sin mor Verna senere Warren Griffin. Ekteskapet la til tre søstre og en stepbrother, Warren Griffin III, til familien Hans styrebror delte mange av Dre s interesser og ville fortsette å bli rapper Warren G. Northrop slått ned Dre s søknad og han fant andre ting å fokusere på. En var musikk. Den andre var hans sønn Curtis, som ble født i 1981 da Dre var 16 år. Sønnen ville bli brakt opp av sin mor og bli en rapper selv, og gikk på scenenavnet Hood Surgeon Mus var i endring, og Dre likte det han hørte. På begynnelsen av 80-tallet besøkte han regelmessig en klubb som ble kalt Eve After Dark for å lytte til DJ-er og rappere som spilte der. Først gjorde han sett som DJ. Det var der han møtte han møtte Antoine Carraby, også kjent som DJ Yella, et fremtidig stipendiat av NW A. På dagen skulle Dre være i videregående skole, og hans hyppige fravær ble et problem. Da han avsluttet skolen, ba moren om at Dre har enten jobbet eller fortsett sin utdannelse, så han deltok på Chester Adult School i Compton og prøvde deretter radiosendingsskolen. Men musikk fortsatte å være hans fokus, spesielt på Eve After Dark, hvor han så mange pionere av hip hop, inkludert Public Enemy, LL Cool J og Kurtis Blow. Det var på sin tid på klubben at han adopterte moniker Dr Dre, og med DJ Yella, tok opp sine første demoer. Samtidig utgav Dre, som medlem av World Class Wreckin Cru, sin første singel i 1984, som var et treff i den lille West Coast electro-hop-scenen i den tidlige 80sRDS Forex System Book. Traders bruker en rekke metoder for å projisere støtte - og motstandspunkter basert på tidligere prishandling. Men spørsmålet om disse områdene vil holde eller bryte I sanntid er en mye vanskeligere beregning. I RDS Forex System gir tidligere pit-aktør Michael Radkay forex-handelsfolk et unikt system for å identifisere støtte - og motstandssoner i valutamarkedet og utvikle lønnsomme handelsstrategier rundt disse sonene. RDS Premium. Inkluderer 1 til 5 under med e-poststøtte 3 en til en økt med profesjonell trader Mike Radkay 1 måned og 1 ett til ett økt per måned deretter. linje Skype for forretningssessioner du abonnerer på med Mike og dra nytte av ubegrenset e-postsupport, vil du. 1 Ha en sterk kommando av den anbefalte profesjonelle handelsplattformen og diagrammer. Kjøp Selg Limit, Kjøp Selg Marked, Kjøp Selg Stopp, En Avbestiller Andre OCO , Trailing Stops og FIFO Hedge Orders.2. Forstå hva som flytter prisene opp og ned gjennom Fundamental Analysis.3. Forstå hvordan du skal klare og justere Lang, Kort eller Ut med Skala-In Scale-Out eller All-In All-Out Teknikker. 4 Forstå De to tilnærmingene motstanderne dine følger Momentum vs Contrarian og oppdager hvilken som helst for deg.5 Forstå de beste tider for å handle og unngås.6 Ha en grundig forståelse av våre 5 regler, hjemmearbeidet og 4 Intra - Day RDS Strategy Rules.7 Forstå riktig kontraktsstørrelse for din personlige konto Risiko belønning Toleranse for å hjelpe deg med Scaling-In Scaling-Out vs All-In All-Out Techniques.8 Gi Peak Performer tips sammen med sinnssett verktøy for å Hold kroppen, sinnet og ånden i gang i harmoni med frykten og grådigheten som du vil bli utsatt for mens du handler.9 Motta proprietære tips og hurtige spor-kutt-kutt Mike har kjøpt seg gjennom sin 25 års handelskarriere fra stort bilde Swing Trading to Intra - Kart kart for å veilede deg til å bli en uavhengig tenker og beslutningstaker når det gjelder å delta i dette spillet vi kaller The Markets.10. Ha tillit til risiko. Real Money og være i stand til å bruke disse praktiske og nyttige handelstipsene resten av Ditt liv. Level 1 Ubegrenset E-post Support. Topics kan variere fra nybegynner til avansert og fra Forex til Futures. Når prisene treffer det favoriserte fargekombinert nivået, utføres handler basert på riktig risikostyringsteknikk. Regler og risikofilmer Strategier for agementstrategier blir undervist i RDS Trade Hunter Premiere eller Master Program. Level 4 37 Market Grid 26 Forex og 11 Futures. Proprietary Support og Resistance Daglig og årlig Grid for 26 spot FX og 11 Futures Markets for daglig og et stort bilde swing perspektiv Vi oppdaterer nivåene daglig søndag til torsdag ved 7 30p Stillehavet og gjelder til 2p Stillehavet neste sesjon 24 7 Brukernavn og passord Access. Market List Spot EURUSD, USDJPY, USDCHF, GBPUSD, EURJPY, AUDUSD, USDCAD, NZDUSD EURGBP, EURCHF AUD JPY, JPY, GBP NZD, AUD CHF, GBP NZD, GBP CAD og USD MXN Futures E-mini, JPY, GBP JPY, CHF JPY, EUR CAD, AUD CAD, CAD JPY, NZD JPY, AUD NZD, GBP AUD, EUR AUD, GBP S Level 5 Risikokalkulator interaktivt. Markedsføringsverktøy bygget i henhold til støtte - og motstandssonene på 37 Market Grid for å hjelpe deg med å måle og justere riktig kontraktsstørrelse i forhold til din personlige kontoverdi, risikobeløpsmål og tids toleranse Risikoen Kalkulator ble designet for å forbedre din fokusere på prispotensialet i stedet for de følelsene som penger bringer til din handel. Programvare som brukes til å levere handelsutdanning, er GRATIS. Hva er systemkravene for Skype. For å komme seg opp med Skype, trenger du. En internettforbindelse bredbånd er best - Finn ut hvor mye båndbredde du trenger. Høyttalere og en mikrofon mobiltelefoner, tabletter og de fleste datamaskiner har disse innebygd. Et kamera for å lage videosamtaler igjen, de fleste enheter har disse. Skype-programmet på enheten du har valgt. Vær sikker på at operativsystemet er oppdatert, og at du har de nyeste maskinvaredriverne fra produsenten installert før du laster ned den nyeste versjonen av Skype. Money Back Guarantee. Hvis roterende Directional System Service gir ikke og leverer det som er oppgitt i Support Nivå 1-5 angitt over klienten har krav på en refusjon opp til, men ikke over 100 av betalingen for de elementene som ikke anses å være levert. I sjeldne tider, roterende retningssystem Tjenestedatamaskiner, plattformsoftware, nettsider, Skype-webinarer, internettforbindelse, Twitter og opptak, presenterer utfordringer Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med servicenivået på en bestemt dag innen 24 timers varsel på grunn av en teknisk feil på roterende Directional System Service s end bare, vi vil tilby en proporsjonal tilbakebetaling av problemet. En refusjon vil bli bestemt ved å dele månedsavgiften med 20 typiske antall handelsdager i en måned dividert med hvilket nivå s støtten forstyrres for å beregne beløpet av refusjonen. Alle betalte utbetalinger er endelige. Vi gir ingen garanti for at du vil være lønnsom ved hjelp av webverktøy og / eller utdanning Materialer presentert på denne nettsiden På grunn av antall kilder hvor innhold og råd er oppnådd, og de iboende farene ved elektronisk distribusjon, kan det forekomme forsinkelser, unnlatelser eller unøyaktigheter i slikt innhold og råd og på nettsiden INNHOLDET OG RÅDET PÅ WEBBPLATSEN LEVERES SOM DEN ER UTEN NOEN GARANTIER. Vi følger US Holiday tidsplan pluss vi kommer til å være ute av luften 2 uker per år gjelder støtte nivåer 3 Nettstedverktøy 4-5 vil bli oppdatert normalt MF Du vil bli varslet om Disse spesielle dagene på forhånd Det vil ikke bli tilbakebetalt tilbakebetaling for disse dager. Michael Radkay Etter å ha mottatt en BA i økonomi fra Lake Forest College i mai 1989 og nyter 4 år med Forester Football som 1-strikke Mike har sikret de siste 20 årene av livet sitt til Futures and Forex-bransjen. Mike mente at dette var en fin måte å overføre sin konkurransedyktige ånd til arbeidsplassen. Han startet som løper i 30 års Bond Futures-pit på Chicago Board of Trade og jobbet seg opp med å bli en megler for en 30 årig Bond Pit 1995 - Mike Red Blue Jacket-gruppe NANCO forgrunns høyre ende. I 1997 ble Mike en selvfinansiert, selvstendig næringsdrivende. Etter trading timer fra 1993 til 2004 Mike var medvirkende til å bygge og levere læreplanen som ble brukt av University of Trading en skole som satte grunnlaget for handelsfolk på alle ferdighetsnivåer. Dette firmaet sysselsatte 25-50 ansatte og ble plassert i over 200 handelsmenn. I 2004 gikk han over fra handelsgraven til dataskjermen og gjenoppbygget hele programmet for å imøtekomme skjermhandleren. I 2007 flyttet Mike til Los Angeles for å starte sitt eget handelsutdanningsselskap, RDS Trader LLC. Mike har vært en hyppig bidragsyter for CME-konsernet Global Futures Trader Kingdom Mirus Futures NinjaTrader Forex Connect, FX Instruktør og tidlig i 2010 Mike og hans kone, Stephanie, bygget den nye DTI-FX-divisjonen Mike tilbyr sin erfaring og ferdigheter som Futures Forex Trader, megler, mentor, CBOT CME Group akronym RDS og NFA 0250761 Medlem til sine kunder Den proprietære metoden som læres til elevene hans, er kjent som Rotating Directional System RDS Denne metoden har hjulpet ham med å oppnå suksess spesielt som handelsmann og generelt i alle aspekter ved å investere. Mike har også vært en Commodities Forex Trading foreleser ved både Northwestern University og UCLA fortsettende studier Program. Stephanie Radkay Etter å ha fått en BA i matematikk ved Indiana University i 1990, kom Stephanie sammen i grove pits av Chicago Mercantile Exchange som kontorist for Timber Hill Interactive Brokers I 1993 begynte hun hennes meglerkarriere som den eneste kvinnen i Major Market Index Futures pit. Samtidig kom hun også sammen med mannen sin, Mike, afte r trading timer på University of Trading for å lære ivrige elever å pit trade I 1995 ble hun tildelt oppdraget å fylle bestillinger i S P500 Futures pit. På den tiden hadde dette pit-fellesskapet 600 menn og fem kvinner. I 1998 forlot Stephanie S P500 Futures pit og fulgte Tech Boom for å fylle bestillinger i NASDAQ100 Futures pit. I 2000 bestemte Stephanie seg for å ta en pause fra trading og i 2008 kom hun tilbake til sin kjærlighet for handel og for å bygge RDS Trader, Mike bygde tidlig i 2010 Stephanie og Mike sluttet seg sammen med DTI for å lede opp sin nye DTI-FX divisjon Stephanie er kjent som TIGR til sine medmennesker og meglere på Chicago Mercantile Exchange og Eats Stress for Breakfast i henhold til Chicago Tribune-funksjonen artikkelen 09 14 97 Hun bringer henne erfaring og kunnskap om handel, undervisning og styring av stress til alle våre kunder.

No comments:

Post a Comment